Announcement

Collapse
No announcement yet.

F1 VN Turske - Istanbul Otodrom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by VIP
    Pa da naravno, kod svih vozila na zadnji pogon snaga se prenosi putem diferencijala.
    A kod vozila na prednji pogon??!!

    Ispravite me ako gresim ali sva vozila na pogonskom trapu imaju diferencijal ali je kod nekih otljucan, kod nekih zakljucan a kod vecine trkackih automobila, bar u jacim serijama, je napravljen da moze da se steluje.

    Diferencijal je jedan od najvaznijih ako ne i najvazniji faktor mehanickog gripa trkackog bolida. Rekao bih da na stazi kao sto je u Turskoj je pored izbora pneumatika, sto je uvek kljucni faktor, sledeci po vaznosti nacin stelovanja power&coast diferencijala. Pretpostavljam da je izuzetno tesko naci idealan odnos za stazu prepunu brzih i tehnicki zahtevnih krivina a opet imati i dobro setovanje za poslednji splet izuzetno sporih krivina.
    "Racing is a space-time continuum"

    Comment


    • #32
      Originally posted by VIP
      Pa da naravno, kod svih vozila na zadnji pogon snaga se prenosi putem diferencijala.
      I kod prednjeg pogona isto, u menjacu se nalazi diferencijal.

      Sto se tice Montojinog kiksa, to je ono sto fali danasnjoj Forlmuli 1, kao sto je neko vec pomenuo kljucna preticanja se odvijaju u pit stopu. Do pre nekoliko godina sasvim normalna stvar je bilo braniti poziciju i sporijom formulom po nekoliko krugova blokiranjem i odstupanjem od idealne putanje. Montoja je ugledao Alonsa u retrovizoru i sav se pogubio, jednostavno su se odvikli od pritiska, svelo se na taktiziranje zamena guma (do skora) i dolivanja goriva.

      Comment


      • #33
        Ja glasam za uvodjenje manuelnog menjaca, znaci sa kvacilom, verujem da bi dosta promenilo u formuli jedan. Neko ce reci, sta ce im to, kao da se vracaju u proslost, i jeste tako. Ali ne secam se ko je rekao u prethodnim postovima, pocinje kompjuter da vozi formulu, a covek samo dodaje gas, koci i skrece. I slik gume.

        Originally posted by zmaj
        Da je umesto Montoje Kultard sad bi Mercedes imao ubedljivo prvo mesto medju konstruktorima. Ovako imaju temperamentnog vozaca, koji ovog puta ne samo sto je sebe i Mercedes izradio, nego je Kimi razliku u odnosu na Alonsa smanjio za 2 umesto za 4 boda. Iskreno, voleo bih da Alonso osvoji titulu sa 2 boda razlike.
        Veruj mi isto to sam i ja pomislio, kad ga je Alonso pretekao. I Montoja mi se nikad nije svidjao, nije on taj tip vozaca.

        Comment


        • #34
          Originally posted by dfast72
          Sto se tice Montojinog kiksa, to je ono sto fali danasnjoj Forlmuli 1, kao sto je neko vec pomenuo kljucna preticanja se odvijaju u pit stopu. Do pre nekoliko godina sasvim normalna stvar je bilo braniti poziciju i sporijom formulom po nekoliko krugova blokiranjem i odstupanjem od idealne putanje. Montoja je ugledao Alonsa u retrovizoru i sav se pogubio, jednostavno su se odvikli od pritiska, svelo se na taktiziranje zamena guma (do skora) i dolivanja goriva.
          upravo to i dominacija ferarija proteklih godina nije bila nesto preterano vidljiva na stazi ali su zato box odradjivali na najvisem mogucem nivou.
          kolko puta se shumi vracao na stazu ispred glavnog konkurenta za prvo mesto i tu je odma bio i kraj jer od preticanja nema BAS nista, a to mu je i donosilo titule.
          samim tim ne treba nikog ni da cudi sto je toliko opala popularnost F1 takmicenja ali nadamo se bolljim trkama od sledece i one tamo sezone
          ova sezona je zanimljiva samo ako se gleda tabela i par trka sve ostalo je kao sto je i pre bilo, a ovo pravilo da ne smeju da menjaju pneumatike za vreme trke je po meni nesto najgluplje sto su ikad uradili dok gorivo sa kvalifikacija mislim da je dobar potez.

          Comment


          • #35
            Ne slazem se sa vasim misljenjem. Ne znam koliko pratite formulu, ali ona nikada nece biti niti je bila ETCC. Ne mozete ocekivati od bolida formule 1 da vise jedan drugom na braniku kroz krivine. S obzirom na stravicnu snagu i brzinu koju razvijaju ovi bolidi izuzetno zavise od downforce-a koji nemaju ako je ispred njih drugi bolid. Sve je vise izrazeno pa i slipstream. Kljucno za preticanje je izlazak iz krivine, a kako to izvesti na vecini klasicnih staza. Nove staze su izgradjene prvenstveno zbog zabrane reklamiranja cigareta, ali sve nove staze koje je uradio Tilke napokon dozvoljavaju ono sto je nemoguce na vecini evropskih staza-preticanje. U proslosti je bilo stravicno mnogo udesa sa kobnim posljedicama bas zbog odnosa snaga-kontrola. Kako mislis obuzdati preko devetsto konjskih snaga?
            Jedini nacin je opet smanjenje snage i izbacivanje elektronike, ali to je je onda ogroman korak nazad kompletne auto industrije.
            Formula je nesto specificno i zato ako trazite DTM i ETCC gledajte njih te zelje vam F1 nikada nece ispuniti dok ne budemo imali sve staze poput Tilke-ovih.
            Sto se tice Coultharada on je imao priliku za skupljanje bodova, ali se ne sjecam da se proslavio. Imao je nebrojeno mnogo glupih udesa i gresaka. Sta tek reci za Fisichellu-iskusnog vozaca, kao najveci amater u pojedinim trkama? Nemojte tako da sudite o vozacima, trudite se da budete objektivni.
            Sem toga, ja u svakoj trci formule uzivam. Ono sto je najvaznije nema dominacije. Taktika je nesto sto me jako privlaci kof F1, sto sve mora biti sirovo. Nekada su izlasci iz boksa mnogo zanimljiviji od preticanja. I NIJE tacno da sve zavisi od pit posade. Timovi su tu vec prilicno jednaki,a to se vidi po vremenima koje sam istakao u boksu - POGLEDAJTE. Vise zavisi od samog bolida, potrosnje goriva, podesenosti, potrosnje guma...svega sto privlaci da se gleda f1. Formula je savrsenstvo u moto sportu, i treba je kao takvu gledati.
            A izmedju ostalog kad se pojavi neko poput Montoye pa pokaze da preticati nije nemoguce, pa usput napravi i nekoliko gresaka odmah krece razapinjanje na stub srama. I juce komentator Veljko maltene pljuje na Webbera kako se usudio da udari velikog Schumija i jos se buni. Pa sta? Neka je, on je tu da pokusa da pretekne, a na Schumaheru je da zakljuci gdje mu je protivnik sto juce ocigledno nije bio u stanju.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Tako je VIP! Reci im. imas pravo 1000%

              PS Pogledaj mail
              "Racing is a space-time continuum"

              Comment


              • #37
                Tako je VIP-e. Sa svim se slažem.
                Nemam šta da dodam osim da izbegavate Vejlka i Peđu i Čedu na RTS-u. Ja gledam na RTL-u gde komentatori 100% vremena govore SAMO o onome što se događa na stazi. Pa čak iako ne razumem baš svaku reč u trci uživam mnogo više i skoncentrisanije. Takođe i zvučni mix im je najbolji pa se atmosfera sa staze čuje najbolje od svih ostalih televizija. Kad RTL udari reklame prebacim na HRT, oni su neka sredina, milijardu puta bolji od naših, a čak i kad pričaju o nečemu van staze to je kratko i svrsishodno. Kad i oni imaju reklame u isto vreme onda prebacim na RTS i čujem Veljka: "...19-godišnje devojčice koje je Kimi pozvao u jednom klubu i pritom je bio vrlo pijan..." Dobro šta nas je to briga! Mislim stvarno. Za Veljka treba jedna 3-časovna emisija van trke da čovek na miru priča a ne da ga prekidaju boksovi izletanja preticanja i ostale sporedne stvari.
                Cyber Racing
                LFS Otvoreno Prvenstvo Srbije

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Misko
                  Za Veljka treba jedna 3-časovna emisija van trke da čovek na miru priča a ne da ga prekidaju boksovi izletanja preticanja i ostale sporedne stvari.
                  ))))

                  PS

                  Nemam ovdje gdje sam kablovsku pa sam osudjen na njih. Povremeno odem na tretmane opustanja zivaca u Sport Caffe.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Webber u onom slucaju nije imao pravo da udari Schumachera nikako, budite realni. Nije ga pretekao za pola formule. Tacka

                    I kako to svi ste navijali za Schumachera dok je pobedjivao, a sad svi plujete po njemu ko da je najgori.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ionic

                      I kako to svi ste navijali za Schumachera dok je pobedjivao, a sad svi plujete po njemu ko da je najgori.
                      Kako mislis kao da je najgori... Zar nije?

                      PS

                      Ocigledno nisi shvatio poentu.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionic

                        I kako to svi ste navijali za Schumachera dok je pobedjivao, a sad svi plujete po njemu ko da je najgori.

                        Hahahhah kakva shala.....

                        E bas da vidimo ko su ti sto sada navijaju za Alonsa i Raikonena a nisu navijali ranije, javite se da vas banujem odma LOL.

                        Cuj navijao za Shumahera, boze sacuvaj. Crvenu furiju nisam voleo ni kad je Alesi vozio za njih...

                        Totalno pogresna procena od strane MS u duelu sa Webberom iako ga MW nije prosao za dovoljnu duzinu, svejedno je MS morao da ostavi dovoljno mesta da obojica prodju bez kontakta.
                        "Racing is a space-time continuum"

                        Comment


                        • #42
                          nikad se nisam nesto narocito lozio da navijam kad su trke automobila u pitanju ali bi voleo da ove sezone Kimi sa meckom uzme titulu

                          Comment


                          • #43
                            I meni se čini da nije bio do polovine, ali teško je reći iz onog ugla.
                            Cyber Racing
                            LFS Otvoreno Prvenstvo Srbije

                            Comment


                            • #44
                              Ja sam se naložio 1998 u Hungaroringu kad sam upoznao jednog vatrenog navijača Ferrarija iz Bača. Naredne 4 godine su bile veoma burne i zanimljive iz tog ugla, ali... dosta je bilo. Treba živaca, a i pobede su donekle stišale strasti. Kad se setim samo koliko smo se svađali na sezamu kad je Schumi naleteo na Coultharda u Spa. Uf. Nikad više. Sada samo zrelo i smireno.
                              Cyber Racing
                              LFS Otvoreno Prvenstvo Srbije

                              Comment


                              • #45
                                Na kraju ispade da je Schumi zalutao u F1. :x

                                Comment

                                Working...
                                X