Announcement

Collapse
No announcement yet.

F1 VN Turske - Istanbul Otodrom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F1 VN Turske - Istanbul Otodrom



    Subotnji drugi trening:

    1. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"120 223.223 Km/h
    2. 3 BUTTON BAR Honda M 1'26"599 + 0'00"479
    3. 5 ALONSO Renault M 1'26"627 + 0'00"507
    4. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'26"748 + 0'00"628
    5. 6 FISICHELLA Renault M 1'27"240 + 0'01"120
    6. 4 SATO BAR Honda M 1'27"308 + 0'01"188
    7. 7 WEBBER Williams BMW M 1'27"335 + 0'01"215
    8. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'27"556 + 0'01"436
    9. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'27"796 + 0'01"676
    10. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'27"829 + 0'01"709
    11. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'27"919 + 0'01"799
    12. 16 TRULLI Toyota M 1'27"921 + 0'01"801
    13. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'27"951 + 0'01"831
    14. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'28"155 + 0'02"035
    15. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'28"534 + 0'02"414
    16. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'28"615 + 0'02"495
    17. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'28"830 + 0'02"710
    18. 20 DOORNBOS Minardi Cosworth B 1'30"155 + 0'04"035
    19. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'30"999 + 0'04"879



    --------------------------------------------------------------------------------
    Last edited by VIP; 3 May 2006, 08:03.
    sigpic

  • #2
    Ferrariji su ocajni. Juce se Schumacher i okretao na stazi. Renoi drze prikljucak, mada to sad vec postaje praksa. Mclareni su definitivno brzi, ali da li ce docekati kraj trke veliko je pitanje.

    Ko ima zelju, 3d obilazak staze...nie nesto posebno ali nije ni veliki fajl.

    Last edited by VIP; 20 August 2005, 09:49.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Zvanicne kvalifikacije:

      P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps
      1. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'26"797 221.482 Km/h
      2. 6 FISICHELLA Renault M 1'27"039 + 0'00"242
      3. 5 ALONSO Renault M 1'27"050 + 0'00"253
      4. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'27"352 + 0'00"555
      5. 16 TRULLI Toyota M 1'27"501 + 0'00"704
      6. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'27"929 + 0'01"132
      7. 7 WEBBER Williams BMW M 1'27"944 + 0'01"147
      8. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'28"419 + 0'01"622
      9. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'28"594 + 0'01"797
      10. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'28"963 + 0'02"166
      11. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'29"369 + 0'02"572
      12. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'29"764 + 0'02"967
      13. 3 BUTTON BAR Honda M 1'30"063 + 0'03"266
      14. 4 SATO BAR Honda M 1'30"175 + 0'03"378
      15. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'30"710 + 0'03"913
      16. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'32"186 + 0'05"389
      Last edited by VIP; 20 August 2005, 14:43.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Jako zanimljive kvalifikacije Prosto sam uzivao gledajuci prolazak kroz krivinu 8. Ovaj, za vecinu i nije bio prolazak...recimo da je vise bio odlazak.
        E bas ona situacija kod Buttona. Kako je kamera bila iz bolida, pomislih ne na ivicnjak, pa zar nisi igrao igrice ))
        Last edited by VIP; 20 August 2005, 14:44.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by VIP
          Jako zanimljive kvalifikacije Prosto sam uzivao gledajuci prolazak kroz krivinu 8. Ovaj, za vecinu i nije bio prolazak...recimo da je vise bio odlazak.
          E bas ona situacija kod Buttona. Kako je kamera bila iz bolida, pomislih ne na ivicnjak, pa zar nisi igrao igrice ))
          Mene Buton osakatio za 282.900 dinara!!!Prosto ne mogu da verujem koliko su gresaka napravili vozaci u ovim kvalifikacijama,i to ponajvise oni najiskusniji.

          Kad sam video da je kamera na pocetku Butonovog kruga iz bolida nisam smeo da gledam u TV,samo sam zacuo "Ode Buton" od hrvatskih komentatora i lezao nepomicno do kraja Quala.Jos je znao da je Sato imao problema na istom mestu!
          Mada sad kad razmislim oni nemaju nista da izgube i verovatno zato je vozio na granici kako bi pokusao da se domogne poll pozicije.

          Uff..

          Comment


          • #6
            Sta bi na kraju sa Schumaherom, nije se kvalifikovao u prvih 16!!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by dfast72
              Sta bi na kraju sa Schumaherom, nije se kvalifikovao u prvih 16!!!
              14. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'30"710 + 0'03"913
              15. 21 ALBERS Minardi Cosworth B 1'32"186 + 0'05"389
              16 20 Robert Doornbos Minardi-Cosworth

              17 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas
              18 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota
              19 1 Michael Schumacher Ferrari

              20 Takuma Sato (kaznjen zbog ometanja Webbera u njegovom kvalif. krugu)
              sigpic

              Comment


              • #8
                Super je krivina 8 tj 4 ultra brze vezane u levo. Razmišljao sam pre mesec dva da idem tamo i prema šemi staze sam baš hteo da sedim na tribini kod te krivine. Neka srednja cena 200 i nešto evra. Ono ispade još bolja nego što sam mislio. Uopšte cela staza je super, veoma zaguljena, neobične krivine i putanje, osim zadnje tri krivine koje su sigurno frustrirajuće, ali i dalje intersantne da se pronađe dobra putanja.

                Podseća me na neke staze i krivine koje sam pravio za GeneRally, a krivine 5-6 su iste kao poslednje dve u Westhillu.

                Koliko sam razumeo nemački na DSF-u, Ferrari je izabrao i doneo loše gume za ovaj asfalt, nisu očekivali da je ovoliko gladak i nije krivica na Bridgestonu. Nije bitno, odavno više ne gledam trke navijački.

                Kako određuju ove pozicije bez vremena? Schumi je prvo bio 17ti ispred Doornbosa.
                Cyber Racing
                LFS Otvoreno Prvenstvo Srbije

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Misko
                  Kako određuju ove pozicije bez vremena? Schumi je prvo bio 17ti ispred Doornbosa.
                  Vjerovatno po redu izlaska na stazu, odnosno kako pise u pravilima numerickom rasporedu...ma sta to znacilo. Dok su bile dvije sesije za kvalifikacije u ovom slucaju su se uzimala vremena iz zavrsene i na osnovu toga formirao poredak...ali posto su promjenili pravila sada je ovako.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Konacni rezultati VN Turske:

                    Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Points

                    1 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes Winner
                    2 5 Fernando Alonso Renault +18.6 secs
                    3 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes +19.6 secs
                    4 6 Giancarlo Fisichella Renault +37.9 secs
                    5 3 Jenson Button BAR-Honda +39.3 secs
                    6 16 Jarno Trulli Toyota +55.4 secs
                    7 14 David Coulthard Red Bull Racing +69.2 secs
                    8 15 Christian Klien Red Bull Racing +71.6 secs
                    9 4 Takuma Sato BAR-Honda + secs
                    10 2 Rubens Barrichello Ferrari +1 Lap
                    11 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas +1 Lap
                    12 17 Ralf Schumacher Toyota +1 Lap
                    13 20 Robert Doornbos Minardi-Cosworth +3 Lap
                    14 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota +3 Lap
                    15 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota +3 Lap
                    Ret 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth +10 Lap
                    Ret 1 Michael Schumacher Ferrari +26 Laps
                    Ret 8 Nick Heidfeld Williams-BMW +29 Laps
                    Ret 12 Felipe Massa Sauber-Petronas +30 Laps
                    Ret 7 Mark Webber Williams-BMW +38 Laps
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Tiago you noob. Use your brakes.
                      Cyber Racing
                      LFS Otvoreno Prvenstvo Srbije

                      Comment


                      • #12
                        Odlična trka sa dosta stvari koje su mi ostale nejasne. Steta za Montoyu i Raikkonena, ali sa stanovista zanimljivostu trke ipak sjajna i dramaticna zavrsnica. Ne bih krivio u potpunosti Jordanovog vozaca, mada ima veliki dio njegove krivice. Montoyina greska sto se naglo vratio na idealnu putanju, sto je onemogucilo ovoga da zakoci, jer je izgubio pritisak na spojlerima koji omogucava tockovima optimalan kontakt sa podlogom pri kocenju. To se Montoyi vec desilo sa Jos Verstapenom u Brazilu. Opet, na drugoj strani Jordanov vozac (ne znam jos koji) je trebao da sigurno, bez rizika, propusti vozaca koji ga obilazi za citav krug, a ne da mu se lijepi za branik.
                        E sad to ne bi bilo nista tragicno da Montoya nije izletio u sada vec kobnoj krivini 8. Mislim da je to vec potpuno njegova greska, jer je za to dokaz zadnji krug koji je vozio 1.25.xxx. Ali to je ono da obicno kada vas neko izbaci iz ritma, skoro sigurno slijedi sledeca greska. Jeste sigurno imao flat spot nakon onog izletanja poslije udarca, ali to je razlog vise da oprezno prodje sledeci krug, jer Alonso sigurno ne bi previse riskirao.
                        Druga nejasna stvar jeste sta se desilo sa JPM nakon drugog pita. Prisao je kimiju na 7 sekundi a nakon zavrsetka stopova bio je iza 21 sekundu. Gdje se denu tih 13 sekundi, jer je Kimi otisao u opit sa 34 sekunde prednosti, a tamo je ostao najmanje 23 sekunde.
                        Williamsi tragikomicni sa pucanjem zadnjeg desnog pneumatika, a Ferrariji ocajni do bola.
                        Button je vozio zaista sjano, kao i Sato. Steta zbog onog nesrecnog kvalifikacionog treninga.
                        Kimi izuzetan, bez ijedne greskice..."he didn't put foot wrong" sto bi rekli
                        Alonso ipak pokazuje sampionski mentalitet. Zaista je mnogo bolji od svog timskog kolege i izvukao je sigurno maksimum iz svog bolida.
                        Ja sam prezadovoljan trkom. Izuzetno dinamicna, puna uzbudjenja..formula koju trebamo. Jos da su honde bile naprijed bilo bi jos bolje. Staza se takodje pokazala kao veoma dobra. Ima mjesta za preticanje, i zaista ih je bilo mnogo. Mozda fali jos koje, jer se 90 % preticanja desavalo na jednom mjestu.
                        Last edited by VIP; 21 August 2005, 15:06.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Najbrzi krugovi u trci:

                          Pos No Driver Team Lap Time Of Day Average Speed Time

                          1 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 39 16:00:24 226.693 1:24.770
                          2 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 40 16:01:41 226.000 1:25.030
                          3 5 Fernando Alonso Renault 58 16:28:28 224.694 1:25.524
                          4 6 Giancarlo Fisichella Renault 34 15:53:39 224.484 1:25.604
                          5 3 Jenson Button BAR-Honda 58 16:28:49 223.998 1:25.790
                          6 4 Takuma Sato BAR-Honda 54 16:23:38 223.820 1:25.858
                          7 16 Jarno Trulli Toyota 52 16:20:20 222.989 1:26.178
                          8 15 Christian Klien Red Bull Racing 58 16:29:21 222.483 1:26.374
                          9 14 David Coulthard Red Bull Racing 58 16:29:19 222.372 1:26.417
                          10 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 27 15:44:11 222.123 1:26.514
                          11 2 Rubens Barrichello Ferrari 45 16:10:21 221.813 1:26.635
                          12 7 Mark Webber Williams-BMW 12 15:23:11 221.414 1:26.791
                          13 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 44 16:09:20 220.966 1:26.967
                          14 1 Michael Schumacher Ferrari 21 16:02:07 220.905 1:26.991
                          15 17 Ralf Schumacher Toyota 38 16:00:37 220.819 1:27.025
                          16 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 25 15:41:38 219.990 1:27.353
                          17 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 50 16:21:05 215.834 1:29.035
                          18 20 Robert Doornbos Minardi-Cosworth 53 16:25:25 215.364 1:29.229
                          19 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 42 16:08:28 215.227 1:29.286
                          20 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 13 15:23:39 214.972 1:29.392
                          Last edited by VIP; 21 August 2005, 16:41.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Pit stopovi, krug odlaska i zadrzavanje:

                            Stop Count No Driver Team Lap Time Of Day Time Total Pit Time

                            1 5 Fernando Alonso Renault 13 15:22:33 27.266 27.266
                            1 6 Giancarlo Fisichella Renault 14 15:24:03 36.962 36.962
                            1 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 21 15:34:10 27.808 27.808
                            1 3 Jenson Button BAR-Honda 21 15:34:35 28.527 28.527
                            1 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 22 15:35:24 27.581
                            2 5 Fernando Alonso Renault 34 15:53:18 29.505 56.771
                            2 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 41 16:03:16 24.983 52.791
                            2 17 Ralf Schumacher Toyota 40 16:03:32 23.795 51.295
                            2 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 45 16:08:49 23.384 50.965
                            2 3 Jenson Button BAR-Honda 47 16:12:43 23.092 51.619

                            PS Kao sto samo i rekao, vreijeme zadrzavanja u boksu je bilo najmanje 23 sekunde.
                            Last edited by VIP; 21 August 2005, 16:41.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Zasita sjajna trka na sjajnoj stazi. Krivina 8 je ne samo ultra brza i izazovna neko i ultra bezbedna (Heidfeld-u puca guma i zaustavlja se veoma brzo po asfaltu, do peska nije ni stigao). I TV prenos je bolji nego do sada, češći team radio, novi podaci itd, zaista se bolje uživiš u vozačku ulogu. On board momenat kad Button i Alonso obilaze Jordana u krivini 9, tačno se videlo da je Button iskoristio priliku i oštrije napao krivinu od Alonsa, rekoh sebi evo ga sad! i stvarno ga pređe.

                              Krivinu 5-6 svi osim Montoye voze isto kao mi u Westhillu: Duboko kočenje i gas _posle_ apexa prvog dela. Motoya (u jednom prolazu koji je bio onboard) vozi kao da je 5 jedina a 6 pravac, ranije daje gas ali je sporiji.
                              Cyber Racing
                              LFS Otvoreno Prvenstvo Srbije

                              Comment

                              Working...
                              X