Zanimljiva mašina. Radi, a ne čuje se...
Elem, mašina je oko 45 soma sa ovim paketom opreme. Vozili smo ga Rejser i ja pre koji meseci i to smo bili prvi novinari koji su ga vozili. Tad sam bio pretežno zainteresovan na to da vidim kako ide, a danas za 30-tak km u milini beogradskih neimarsko predizbornih pokušaja je bilo dosta vremena da se malo više gleda oprema i da se potvrdi da li eGolf stvarno daje onaj vajb običnog automobila iako je pod haubom potpuno drugi pogon. Okružen larmom i bukom, klima ventilatorima koji drndaju pod haubama susednih automobila - niko živi ne primećuje da si elektro pionir. Da nema oznaka na automobilu koje možda ponekom daju do znanja o čemu se radi, možeš komotno da se voziš u "auto ko auto" režimu.
Večeras je plan da ga izmerim, ali sam danas propisno izmaltretirao nekog baticu u Leonu mk1 FR koji je forsirao i nije očekivao da ću da pritisnem pedalu zvanu "auto se telepromptovo".
Pošto smo već dosta puta vozili hibride, nije nešto dramatična akcija kad kreneš u mrtvoj tišini, ali ovaj auto ide daleko bolje nego većina hibrida, uključujući i neke Leksus varijacije na temu, ali samo u opsegu dvocifrenih brzina.
					Elem, mašina je oko 45 soma sa ovim paketom opreme. Vozili smo ga Rejser i ja pre koji meseci i to smo bili prvi novinari koji su ga vozili. Tad sam bio pretežno zainteresovan na to da vidim kako ide, a danas za 30-tak km u milini beogradskih neimarsko predizbornih pokušaja je bilo dosta vremena da se malo više gleda oprema i da se potvrdi da li eGolf stvarno daje onaj vajb običnog automobila iako je pod haubom potpuno drugi pogon. Okružen larmom i bukom, klima ventilatorima koji drndaju pod haubama susednih automobila - niko živi ne primećuje da si elektro pionir. Da nema oznaka na automobilu koje možda ponekom daju do znanja o čemu se radi, možeš komotno da se voziš u "auto ko auto" režimu.
Večeras je plan da ga izmerim, ali sam danas propisno izmaltretirao nekog baticu u Leonu mk1 FR koji je forsirao i nije očekivao da ću da pritisnem pedalu zvanu "auto se telepromptovo".
Pošto smo već dosta puta vozili hibride, nije nešto dramatična akcija kad kreneš u mrtvoj tišini, ali ovaj auto ide daleko bolje nego većina hibrida, uključujući i neke Leksus varijacije na temu, ali samo u opsegu dvocifrenih brzina.



 
 

Comment