Announcement

Collapse
No announcement yet.

NK TEST: Volkswagen eGolf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NK TEST: Volkswagen eGolf

    Zanimljiva mašina. Radi, a ne čuje se...

    Elem, mašina je oko 45 soma sa ovim paketom opreme. Vozili smo ga Rejser i ja pre koji meseci i to smo bili prvi novinari koji su ga vozili. Tad sam bio pretežno zainteresovan na to da vidim kako ide, a danas za 30-tak km u milini beogradskih neimarsko predizbornih pokušaja je bilo dosta vremena da se malo više gleda oprema i da se potvrdi da li eGolf stvarno daje onaj vajb običnog automobila iako je pod haubom potpuno drugi pogon. Okružen larmom i bukom, klima ventilatorima koji drndaju pod haubama susednih automobila - niko živi ne primećuje da si elektro pionir. Da nema oznaka na automobilu koje možda ponekom daju do znanja o čemu se radi, možeš komotno da se voziš u "auto ko auto" režimu.

    Večeras je plan da ga izmerim, ali sam danas propisno izmaltretirao nekog baticu u Leonu mk1 FR koji je forsirao i nije očekivao da ću da pritisnem pedalu zvanu "auto se telepromptovo".

    Pošto smo već dosta puta vozili hibride, nije nešto dramatična akcija kad kreneš u mrtvoj tišini, ali ovaj auto ide daleko bolje nego većina hibrida, uključujući i neke Leksus varijacije na temu, ali samo u opsegu dvocifrenih brzina.
    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  • #2
    Jesu li felne spojene na bateriju kad se auto zaključa?
    Ne bi bio loš protivprovalni sistem.
    Last edited by bruyoni; 29 August 2017, 21:08.

    He who loses control, loses.

    Comment


    • #3
      Da, da ih malo pecne struja kad pokusaju skidanje �� E bas me zanima kod koga ce da zavrsi taj test primerak, posto kapiram da ce to biti jedinu u srbiji! Golf ko golf, ne igra na "prst u oko" kartu pa tako kapiram da se od GTI varijante razlikuje u dimenziji guma.
      "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
      bruyoni

      Comment


      • #4
        baš lepo cima sa niskih brzina... ono kad hoces od 40 do 60 ili 60 do 80 pa smo osvežili utisak sa prve vožnje na promociji...
        ide ispod 10 do 100 km/h što je opet tu negde za 136ks deklaraciju....
        For me is first place or nothing. Ayrton Senna forever!

        Comment


        • #5
          Gume su totalna konfekcija, nisu neke posebne eko-trt-mrt. 205/55/16 plus neke buđoni felne koje liče da su neke aerodinamične.

          Rekoše mi da je auto jedan komad, ali da uskoro stiže gomila električnih mašina i da su napravili neki dil da ipak prodaju elektro mašine. Biće eUp i eGolf mašina u narednom periodu nešto više na ulici i to je baš za srpsko tržište, a ne ovaj auto koji je stigao kroz mađarsku kvotu.

          Neprijatno iznenađenje, nisam uspeo na poslu da napunim kola. Izgleda da mi treba kartica, neće punjač da krene da radi sam. Malo sam se zbunuo jutros, treba malo rutine da znaš koji džek na koji šteker. Probaću punjače na Obilićevom vencu popodne.

          Auto ide propisno u tom nekom urbanom opsegu brzina iako je nominalno 100kW snaga. Konačne brojke su u skladu sa deklarisanom snagom, ali će verovatno grafik ubrzanja da ima drugačiji oblik. Tačnije, ne verovatno nego sigurno.
          - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
          - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

          Comment


          • #6
            Primeti se da zam MQB platformu uopšte nije planirana elektrifikacija. Očajan položaj baterija.
            U Italiji i Nemačkoj vidim da je 10k€ skuplji od Leaf-a...

            He who loses control, loses.

            Comment


            • #7
              I po ceni se primećuje da to nije uzimano u obzir. Auto je primetno skuplji od Leafa na svim tržištima, mada je Leaf-u ove godine solidno skinuta cena. Pretpostavljam da je to možda i damping, a delom i što Reno/Nisan ekipa ima već nekoliko modela pa su počeli da dele pogon i platforme (pretpostavaljam).

              Ono što meni nije jasno je šta je servisni interval, šta se radi i slično. Kapiram da ni oni ne znaju, jer je to sve novo čak i za ekipu koja je to napravila. Svakako ću da pitam. Ono što piše je da na brzim punjačima ne treba držati auto duže jer može da se smanji kapacitet baterija. Sad ovde verovatno otvaramo prostor za retro dileme - dal formirati bateriju i kako je puniti

              No, ono što se meni užasno dopada je baš to što Golf nudi. Izgleda ko auto spolja i unutra, vozi se ko auto i nema nekih posebnih noviteta osim što nema auspuha i što ima rupičasti šteker tamo gde se gura pištolj od čorbe. Prilično je udoban, to smo već i primetili kad smo ga vozili prvi put.

              Kome je baš stalo da mu kompjuter non stop pokazuje gde da mota i da mu nudi da umesto njega okreće volan i pritiska pedale - ima Park Pilot (valjda je Plus).
              - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
              - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

              Comment


              • #8
                Originally posted by ToD View Post
                Da, da ih malo pecne struja kad pokusaju skidanje
                Kad je nedavno stala ona hibridna Tojota na Le Manu, vozač je upadljivo odbio stjuardovu pruženu ruku i skočio sa karoserije na zemlju. Kasnije čitam da je to standardna procedura izlaska prilikom kvara, za slučaj da je struja probila na karoseriju. Tako da je tehnički takva dozirana zaštita izvodljiva (U mom slučaju bi išla ne vratanca od "rezervoara" i već zamišljam tu divnu scenu kad se ošamućeni mangup skljoka pored vozila..)

                Taj eGolf sam čitavo ljeto viđao na Adi. Testerima je to izgleda omiljena destinacija. Ako uklopim, prošetaću popodne preko Obilića da vidim kako ide punjenje.

                Comment


                • #9
                  A redari pored piste ako se ukazuje pomoć hibridu moraju imati gumene čizme i rukavice, ako se dobro sećam bilo je situacija da su ljudi bivali pecnuti.

                  Servisni interval... provera stanja, zamena ulja u menjaču, servis kočnica jer zapeknu koliko se koristi regeneracija. Mene zanima kako će ići garancija na bateriju, da li možda ima neki proces normalizacije ćelija koji se mora obaviti svakih godinu dana i tako to

                  He who loses control, loses.

                  Comment


                  • #10
                    Uspeo sam da izboksujem da mi daju karticu, tako da ću da ga napunim kod mene u centrali. Ali svakako možemo da se dogovorimo da se provozamo, ko šta radi ja samo taksiram tako da mu za one koji prvi put probaju eGolf dođe ko da su u Tesli kojoj je potpuno funkcionalan autopilot koji ima i dopunsko pitanje "oš da pritisnem do kraja".

                    Što se LMP1 mašina tiče, one imaju ceo sistem koji obaveštava vozača i redare kakvo je stanje, tako da pretpostavljam da je skok bez dodira preventivno da ne bi došlo do strujnog luka ili tako nekog zanimljivog efekta kad je u igri razlika potencijala.

                    20170830_155528.jpg
                    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                    Comment


                    • #11
                      Nisam siguran da li je kod golfa bitno, ali kod leafa prilicno ima veze da li ga prvo bodes u struju pa u auto ili obrnuto.
                      nk.simRacing - virtuelni trkački Bilten

                      Performanse? Nema ih. by Zmaj

                      Comment


                      • #12
                        Čuj ima čizme, pa lol.
                        Ovaj što puni benzinski ima i čizme i kacigu i rukavice i celo odelo koje mu pomaže da ne izgori
                        Zmaju, ako si po gradu, mislim, molim te

                        Comment


                        • #13
                          Redar i mehanicar u boksu... jedna od razlika je sto jedan od njih radi za pare

                          Inviato dal mio thl 4000 utilizzando Tapatalk

                          He who loses control, loses.

                          Comment


                          • #14
                            Nista ne pise od sugestija sta se bodee prvo. Jedva sam naterao kucni punjac da radi, morao se restartovati u par navrata i sada sam ga konacno ostavio na punjenju. Videcu sta ce me sacekati ujutru Samo sam ga preparkirao u dvoriste i nemam jos neke utiske, ali bas je ebeno kad se ne cuje ama bas nista.
                            "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
                            bruyoni

                            Comment


                            • #15
                              Punjenje od 1 do 7 jutros je napunio nekih 75% tako da se punjenje na 220V kucnu uticnicu mora planirati dugorocno. Ovo mi je prvi strujas da vozim na duze, ranije sam probao Amperu na nekoj promociji i to je sve. Stvarno je osecaj ubrzanja fantastican, sve uz zujanje okolo. Najveca prednost egolfa je upravo to sto je golf. Kao i svaki drugi na ulici, nema nekih aerodinamickih kerefeka, obican bre automobil. I unutra takodje, bez nekih bravura oko dizajna, udobnost se taman. Preglednost je, siguran sam, najbolja od svih strujasa.
                              "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
                              bruyoni

                              Comment

                              Working...
                              X