Announcement

Collapse
No announcement yet.

NK TEST: Volkswagen eGolf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    malo zabave.... najzad sam vam dohako....



    samo kad bi jos bilo istina....
    For me is first place or nothing. Ayrton Senna forever!

    Comment


    • #32
      E vako, kako stvari stoje kod mene:
      Sto se tice Leaf-a, kada ga bodes na kucni suko, na onoj cigli na kablu za punjenje imas da biras koliko ampera oces, i od toga ti zavisi koliko dugo/brzo ce da se puni.
      E sad, brzi punjaci isto rade na principu kartice ali nisam siguran koliko se sta placa. Znam da svi izvlace produzni iz kuce i kola srcu struju odatle. Pa sad, koliko ti jaka instalacija...

      Ono sto bi ja voleo da znam, a sto nisam nasao u ovim vasim prepiskama je, kolika je autonomija u razlicitim uslovima. Ajd da batalimo sta pise na displeju, koliki ti je domet kada ti je bakterija na xy%, jerbo to zavisi od toga da li ti se klima u kolima, grejac volana, svetla i prvenstveno, sto je Bruja jednom rekao, jebes Teslu ako cu da ga teram 90 na autobanu. Znaci autonomija sa punom bakterijom i voznjom iskljucivo nizbrdo, i ono...pedal to the metal varijanta. Mada sumnjam da ce mo biti impresionirani.
      Elem, ovde gore kod mene, planiraju od year 2020 da ukinu prodaju automobila pokretanih na fosilna goriva. Doduse to sto elektrane jebu kevu sa izduvima dok ne proizvedu struju, nema veze (ako ste mislili na struju sa vetrenjaca, to je Damska u pitanju). Svakom treba nesto da mu ljulja krevetac. Sto znaci, za jedno 2+ godina, ocekujte dopliv automobila sa NOR trzista.... Mozda se i upustim u bizmis.
      Btw, ti eGolfovi, el dolaze sa jednim nivoom opreme ili..koju oznaku opreme ima tak sto ste vi vozili? Cisto da uporedimo cene....
      nk.simRacing - virtuelni trkački Bilten

      Performanse? Nema ih. by Zmaj

      Comment


      • #33
        Lm, gledam sad, neka standardna varijanta je oko 33k, a od dodatne opreme, eve ga. Cene su u nor krunama pa se snadjite.
        nk.simRacing - virtuelni trkački Bilten

        Performanse? Nema ih. by Zmaj

        Comment


        • #34
          zvanični cenovnik za egolf ovde još ne postoji, tj "u pripremi" je. biće to tu negde ista "bruto" cena.
          klima dosta troši, smanjuje prikazani range za jedno 15-20%. probao kratko, ali ne dovoljno da mogu da kažem koliko je tačno domet sa punim baterijama sa i bez. realni domet bez klime je 200-220km sa normal+ vožnjom. ja nisam isprobavao eco i eco+ modove, sve sam vozio u normalu.
          ne znam što NOR "planira" tek od 2020.. mogli bi od sutra to već da zabrane, ne znam što toliko čekaju. sigurno bi pozdravili da i sve ostale zemlje to isto urade, to na njihovu ekonomiju bi imalo samo pozitivne uticaje. na onim čudnim konstrukcijama u moru oni vade čistu el.energiju , tako da je tamo sve rešeno. samo se ceka dodatni porez na porez i akciza na CO2, i eto miline.

          da, ja nešto napamet računao nešto oko CO2...
          ToD je potrošio kući 21 kWh za nekih 40% baterije, da kažemo da je to 100km dometa....
          za proizvodnju te struje treba oko 15kg uglja... opet zavisi koji ugalj, razlikuje se tu kalorična vrednost i tako to, tu je efikasnost postrojenja, ali okvirno...
          1kg uglja kada se spali proizvodi okvirno 2,7x C02, znači 1kg uglja i ide 2,7kg u atmosferu...
          dakle, za spaljeni ugalj koji je napunio 100km dometa ide 40kg CO2 u atmosferu.
          auto koji izbacuje 200g po km, za tih 100km dometa izbaci 20kg CO2.... hybrid motori koji izbacuju i manje 100g po km je to 10kg....
          jasno je, cilj im je manji CO2...
          Last edited by LordRaceR; 7 September 2017, 02:12.
          For me is first place or nothing. Ayrton Senna forever!

          Comment


          • #35
            Cek, onda nesto ne valja sa tvojom racunicom. Ako za 100km elektrike ide 40kg co2 u atmosferu a SUS za istu kilometrazu izbacuje 20kg co2, gde je tu logika?
            nk.simRacing - virtuelni trkački Bilten

            Performanse? Nema ih. by Zmaj

            Comment


            • #36
              U Evropi se iz fosilnih goriva dobija oko 1/3 električne energije od te 1/3 oko polovine se dobija od uglja. Kod nas je se oko 1/2 dobija iz uglja

              He who loses control, loses.

              Comment


              • #37
                Kako se proizvode preostale 2/3 osim ako tu ne racunas nuklearke? Ne verujem da od hidro, vetro i solarnih elektrana moze da se izvuce 2/3 potrebne energije za EU gde je industrija i generalno privreda ogromna.
                Lako je za ovo nase malo jada - nas bi jedna francuska nuklearka pokrila za narednih 300 godina.

                Da li je neko uspeo da sracuna koliko taj kobajagi Golf zapravo potrosi?
                Dakle, punjenje preko jednog brojila, voznja 200ak km pa opet punjenje. Bilo bi jos tacnije da se ovo uproseci kroz jedno 3 ciklusa.
                Posle cemo da racunamo CO2.
                Krivi smo mi koji smo ćutali....

                Comment


                • #38
                  Ima ovde ponešto:
                  The current publication presents the simplified energy balance sheets for 2014 and time series of key elements of energy balances for the years 1990, 1995, 2000, 2005, 2010, 2013 and 2014. Energy data are available for all Member States of the European Union as well as Iceland, Norway, Montenegro, the Former Yugoslav Republic of Macedonia, Albania, Serbia, Turkey, Bosnia and Herzegovina, Kosovo (UNSCR 1244/99), Moldova and Ukraine. The energy balances have been constructed according to Eurostat's methodology, where all the operations are harmonized on the basis of the energy content of each source and form of energy. The energy balances are expressed in thousands of tonnes of oil equivalent (ktoe).

                  Honda Jazz 1.4 i-VTEC ESH

                  Comment


                  • #39
                    Ja sam ga vozio u Eko i Normal, nisam Eko+. Međutim, kao što sam negde gore i napisao, većinu vremena sam vozio izuzetno disciplinovano (eko metar mi je dao 88 do 100 bodova) i ni blizu tempa koji bih opisao kao moj porodično-normalan. Da ja kola niz Kneza Miloša cicam na 4 banke, to je baš vanredna situacija jer ja tu imam 5 banke kad sam bajsem. Rekao bih da je autonomija koju daje bord realna, ali za disciplinovanu vožnju.

                    Auto je bio prilično kratko na testu, a sa dva vozača koji imaju radno vreme i uz suvišnu napomenu da svi imamo i druge životne aktivnosti, stvarno nije bilo moguće utvrditi "koliko auto troši". Posebno ne uraditi nešto, pa puniti, pa uraditi nešto drugo, pa ponovo puniti. Iz te perspektive sve što sam kod nas u lokalu video da voze/pišu je samo romansirana slika realnosti. 300km autonomije je nedovoljno, 500km je tek neki smisleni domet. Plus što je punjenje toliko sporo na svemu osim na onim najbržim od 125kw punjačima, da bi neka realna procena koliko EV troši mogla da se da tek nakon mesec dana vožnje i to da se neko tim automobilom ozbiljno i svakodnevno bavi.

                    EDIT: Cena sa ovom opremom, a to je Comfortline plus možda neka opciona džidžabidža (onaj ekran je prevelik i sa sjajnom rezolucijom za Comfortline) treba da bude 45-47. Poređenja radi, Tesla3 se planira za EU tržište za 50K u startu, dok će produžena autonomija i pilotiranje za tvajberaše da izađe na 70k. EUR.
                    Last edited by zmaj; 7 September 2017, 09:06.
                    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                    Comment


                    • #40
                      Naravno da racunam i nuklearke sto ne bih to je cistija opcija od svega

                      Inviato dal mio thl 4000 utilizzando Tapatalk

                      He who loses control, loses.

                      Comment


                      • #41
                        Ja bas htedoh da napisem da je ovaj auto iziskivao da mu se posvetimo 100% kako bi imali ispracen taj ciklus punjenja i praznjenja. Pogotovu na 220v gde auto treba da dzudzi na punjacu pola dana da bi se napunio.
                        Meni je displej najbolji ikada koji sam u kolima video, a bas mi se dopada ono komandovanje mahanjem ispred njega bez dodirivanja. Bas pomaze u voznji jer ne moras da cigras prstic na odredjeni deo elrana, sto je recimo kod Renoa bas veliki problem.
                        "...da nema Forda Opel bi bio najgori auto.."
                        bruyoni

                        Comment


                        • #42
                          Mislim da bi tu jedino moguće bilo utvrđivati koliko troši iz mreže nakon nekoliko punjenja ali da je pre punjača nakačen merač potrošnje, koji može da izdrži potrebnu struju, pa bi se onda mogao izvući tačniji ekvivalent koliko para izađe 100km.
                          Baš me znaima šta će mazda smisliti po pitanju hibrida s obzirom da su najavili sređivanje vankela koji bi zbog malih gabarita bio jako pogodan kao generator. Ovako ful elektrika mislim da bez trofaznog punjača kod kuće samo izaziva nervozu.

                          He who loses control, loses.

                          Comment

                          Working...
                          X