Announcement

Collapse
No announcement yet.

NK TEST: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D AT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NK TEST: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D AT

    Na testu je još jedna grdosija. U pitanju je manji LC sa oznakom šasije 150. Mašina je top-top-topolino: 3.0 D-4D, AT menjač i paket opreme Premium.

    Drugim rečina sve je na dugme, senzor. kameru. Enterijer je koža, drrvo i TFT displeja ko da si ušo u Tehnomaniju.

    Vozio sam ga danas popodne malo i mogu da kažem da mi se čini skoro identičan većem i daleko skupljem bratu kojeg smo imali na testu pre tačno dve godine.

    I ovaj je veliki i nezgrapan, ali daleko manje nego onaj. A opet čini se da je podjednako sposoban za 99% izazova koje veći model može da savlada.

    Jednom kad se smestitie, osim činjenice da ispred vas ima cela 2m lima i da ste na 1m više nego većina vozača, sve je više manje isto kao i u putničkim kolima.

    Auto je iznenađujuće mekan, mada treba uzeti u obzir da ovaj model (ili to imaju svi modeli?) ima Terrain Response sistem, pa onda to utvrđuje vešanje kad treba.

    Dizelka solidno vuče preko 2t težak džip, ali 127kW nije dovoljno da izuvak kao što je to radio 4,2 V8 dizel u LC200. Ubrzanje do 100kmč je ravno 13s. Treba imati u vidu da je u pitanju matiik za koje NK poslovna politika kaže da pri testu ubrzanja nema lomljenja menjača (nabodeš gas pa ga krkneš u D) već ubaciš u D i pritisneš pedalu gasa pa šta bude - bude.

    Cena nepoznata, ali bih se kladio da je preko 60 soma. Videću šta od dodatne opreme ima pošto ideh JBL zvučni sistem sa HDD, navigaciju, automatsko parkiranje, kameru pozadi, elektropodesiva krem kožna sedišta & prigodni enterijer...
    Last edited by zmaj; 16 September 2010, 00:55.
    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

  • #2
    Divota.

    Comment


    • #3
      Da se razumemo, nije da mi smeta kad se vozikam u tuđih 50-60-70 hiljada sa tuđim benzinom. Al ovakva vozila, koliko god napucana opremom - a ovaj je napucan koliko god je to moguće, jednostavno nemaju nikakvu poentu za većinu ljudi.

      Opet ću da odem u neku tešku filozofiju, pa da se vratim na praktični aspekt što pre.

      Potrošnja je oko 12l mešovito. Na autoputu može to lepo da se spusti, ali iz prakse ekipa koja tera ove džipove uopšte ne pati od Mišinog patološkog stanja "vidi što sam maher da trošim mercu dilzla". Imam i nekoliko kandidata koji su spalili 3.0 D-4D u dva navrata (LC120 model) jerbo to peglaju koliko god može da ide i ne mare za skazaljku temperature.

      Zvučna izolacija je fenomenalna, a u kombinaciji sa mekanim vešanjem sam se par puta zateko da idem kroz relativno normalne ulice sa 80-100 i da uopšte ne kapiram da idem toliko brzo, nego tek kad sam preskočio ležećeg misleći da idem 40 sam ukapirao da ono (torba sa aparatom i kamerom) što je preletelo sa zadnjeg na prednje sedište nije preskok izvelo samoinicijativno
      - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
      - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

      Comment


      • #4
        Land Browser
        5:53.365

        Comment


        • #5
          Ovaj automobil ne kupuju argumenti nego hedonizam.

          Comment


          • #6
            Ma super je !

            Comment


            • #7
              Kakva mi je fabricka navigacija za Srbiju?Al ima sve mape ili samo nesto?

              Comment


              • #8
                Zaboravi fabričke navigacije i Srbiju u istoj rečenici zasad.

                Comment


                • #9
                  Pa izgleda!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Acoljub View Post
                    Kakva mi je fabricka navigacija za Srbiju?Al ima sve mape ili samo nesto?
                    Toyota nema. Sudeći po činjenici da je Hrvatska i Slovenija samo mestimično pokrivena zaista se ne treba previše nadati da će TMC raditi nešto u tom pravcu.

                    Auto je vraćen sa 1400km više na cajgeru. Posle baš dugo vremena je test auto prešao toliko. Istini za volju, većina (1000km) je složena u subotu prilikom kratke ekskurzije u vodom natopljenu Sloveniju.

                    Prosečna potrošnja za ceo test je 10,7l. Ako se izuzme 1000km autoputa sa prosečnom brzinom od 140kmč, potrošnja je oko 12. Za onoliku mrcinu i nije strašno. Moram da podvučem da je auto vožen izuzetno nežno sa blagim i relativno blagim ubrzanjima.

                    Bord pokazuje potrošnju od 20l pri 180. Kakva je silueta vozila - nije ni strašno.

                    I pored prebacivanja na udobno podešavanje amortizera i spuštanje vazdušnog vešanja - putnici na srednjoj klupi poprilično odskaču. Kako li je onima što će sedeti u trećem redu...Ne znam

                    Što se mene tiče ovaj automobil je sve samo ne hedonizam, tačnije bar ne meni. Zapravo je gomila praktičnih problema upakovana u terensko vozilo. Prihvatam da drugima to ne zvuči ili izgleda tako.

                    Kako sam u poslednjih par meseci imao prilike da vozim Kaškai, Navaru i LC, mogu da kažem da ovaj automobil zaista izgleda kao enterprajz kad se sedne za volan. Spisak opreme je beskonačan, a materijali su vrhunski.
                    - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                    - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                    Comment

                    Working...
                    X