Na testu je još jedna grdosija. U pitanju je manji LC sa oznakom šasije 150. Mašina je top-top-topolino: 3.0 D-4D, AT menjač i paket opreme Premium.
Drugim rečina sve je na dugme, senzor. kameru. Enterijer je koža, drrvo i TFT displeja ko da si ušo u Tehnomaniju.
Vozio sam ga danas popodne malo i mogu da kažem da mi se čini skoro identičan većem i daleko skupljem bratu kojeg smo imali na testu pre tačno dve godine.
I ovaj je veliki i nezgrapan, ali daleko manje nego onaj. A opet čini se da je podjednako sposoban za 99% izazova koje veći model može da savlada.
Jednom kad se smestitie, osim činjenice da ispred vas ima cela 2m lima i da ste na 1m više nego većina vozača, sve je više manje isto kao i u putničkim kolima.
Auto je iznenađujuće mekan, mada treba uzeti u obzir da ovaj model (ili to imaju svi modeli?) ima Terrain Response sistem, pa onda to utvrđuje vešanje kad treba.
Dizelka solidno vuče preko 2t težak džip, ali 127kW nije dovoljno da izuvak kao što je to radio 4,2 V8 dizel u LC200. Ubrzanje do 100kmč je ravno 13s. Treba imati u vidu da je u pitanju matiik za koje NK poslovna politika kaže da pri testu ubrzanja nema lomljenja menjača (nabodeš gas pa ga krkneš u D) već ubaciš u D i pritisneš pedalu gasa pa šta bude - bude.
Cena nepoznata, ali bih se kladio da je preko 60 soma. Videću šta od dodatne opreme ima pošto ideh JBL zvučni sistem sa HDD, navigaciju, automatsko parkiranje, kameru pozadi, elektropodesiva krem kožna sedišta & prigodni enterijer...
Drugim rečina sve je na dugme, senzor. kameru. Enterijer je koža, drrvo i TFT displeja ko da si ušo u Tehnomaniju.
Vozio sam ga danas popodne malo i mogu da kažem da mi se čini skoro identičan većem i daleko skupljem bratu kojeg smo imali na testu pre tačno dve godine.
I ovaj je veliki i nezgrapan, ali daleko manje nego onaj. A opet čini se da je podjednako sposoban za 99% izazova koje veći model može da savlada.
Jednom kad se smestitie, osim činjenice da ispred vas ima cela 2m lima i da ste na 1m više nego većina vozača, sve je više manje isto kao i u putničkim kolima.
Auto je iznenađujuće mekan, mada treba uzeti u obzir da ovaj model (ili to imaju svi modeli?) ima Terrain Response sistem, pa onda to utvrđuje vešanje kad treba.
Dizelka solidno vuče preko 2t težak džip, ali 127kW nije dovoljno da izuvak kao što je to radio 4,2 V8 dizel u LC200. Ubrzanje do 100kmč je ravno 13s. Treba imati u vidu da je u pitanju matiik za koje NK poslovna politika kaže da pri testu ubrzanja nema lomljenja menjača (nabodeš gas pa ga krkneš u D) već ubaciš u D i pritisneš pedalu gasa pa šta bude - bude.
Cena nepoznata, ali bih se kladio da je preko 60 soma. Videću šta od dodatne opreme ima pošto ideh JBL zvučni sistem sa HDD, navigaciju, automatsko parkiranje, kameru pozadi, elektropodesiva krem kožna sedišta & prigodni enterijer...


Comment