Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruta: Beograd - Herceg Novi 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Bruyoni

    "Vraćalo se BD-NK-PG"

    kako si ovo izveo?! obzirom da je od BD do PG brze doci nego od BD do NK

    Comment


    • #47
      Mislim jedno lupetam drugo... BD-CT-PG

      He who loses control, loses.

      Comment


      • #48
        Dobio sam info od saradnika iz Pozege da ne idem na Kosjeric. Na povelikom delu izmedju Valjeva i Kosjerica je put bas los, vise ga nema nego sto ga ima.
        Ostaje da resim drugi deo, od Zlatibora. Zasad planiram da Bosnu osim ako neko ima neki valjan argument.

        Jedan buster niko nama na zajam?
        Krivi smo mi koji smo ćutali....

        Comment


        • #49
          Imam ja i celo sedište ili može da se odvoji sedalni (booster) deo sa isofix montažom

          Comment


          • #50
            Kratak izvestaj:
            Ipak sam putovao najstandardnijom i najdosadnijom rutom, preko Cacka, Prijepolja, Mojkovca...
            Na Bosnu nisam mogao jer je zadnji put registraciju produzavala supruga a posto karton nije ciklama, jutarnje plav ni pastelno narandzast onda jbg. Nema ga.

            Celim putem iznenadjujuce malo guzve u oba smera. Malo sam se zadrzao kroz Cacak, na nadvoznjaku kod raskrsnice za Arilje su neki radovi pa se vozi samo jednom trakom naizmenicno i na spustu iz Nove Varosi prema Limu se radi jedan mostic pa tu mozete naici na malo cekanja. Ja sam doduse uhvatio vozic sa jednim busom pa smo obojica uhvatili "tanko crveno" na tom gradjevinskom semaforu.

            Veci deo puta sam se vozio na tempomatu u rasponu od 90 do 110, mestimicno 120. Da nisam vozio porodicu u kolima moglo je I brze bez problema.
            Granice u Brodarevu obe zajedno jedno 10 minuta, bilo je po 3 auta ispred mene na obe rampe.
            Policije vrlo malo I to na uobicajenom deonicama: raskrsnica ispred Ljiga, ulaz u G.Milanovac, pravac ispred Prijepolja, Mojkovac i ravan deo kanjona Morace ispred Podgorice.
            Kvalitet puta je slican kod nas i u CG. Ne vidim ja tu neke narocite razlike. Ima novih delova ali ima i onih na kojima se vidi zapustenost. Kanjon Morace na delu od Crkvina do raskrsnice sasvim pristojan ali drugi deo do pred Podgoricu standardno los, uzak, neravan i sa ponekom rupom. Ponovo ima careva sa Tamicima bez kocnica koji se kao crvi spustaju drugom sa Crkvina. Pa kad ih stignu preplaseni Cesi i Poljaci, voze se sa njima do isprekidane (koje nema). Ja sam imao srece pa sam 3 komada stigao na delovima na kojima lako mogu da se obidju. Samo mi nije jasno zasto im se vec godinama dozvoljava da se u sred turisticke sezone na taj nacin voze najprometnijom magistralom.

            Kod nas najlosija deonica od izlaza iz ovcarsko-kablarske klisure do Uzica. Neravno, krpljeno, kolotrazi, poprecni pragovi, povremeno rupa...

            Uglavnom, ne secam se da sam nekad sa manje napora I stresa stigao u CG. Ni ja ni putnici se nismo umorili a stigli smo relativno brzo kad uzmem u obzir koliko nismo zurili.
            Krivi smo mi koji smo ćutali....

            Comment


            • #51
              Koliko vam vremenski u proseku traje put do CG primorija? Vidiš tih tamića nismo imali, može biti jer smo do kanjona došli sabajle, a ni Čeha ni Slovaka.
              Dole sam mahom čuo varijante ruskog i srpskog, poslednji dan čuh Nemce i zapitah se šta traže ovde a ne u HR

              He who loses control, loses.

              Comment


              • #52
                Evo sad gledam po porukama od Banke i MTS-a: u 8.45 krenuo iz Sremcice, u 10.45 Cacak, u 14.30 ulaz u CG i oko 19 Bar. Malo smo svracali u JYSK u Cacku, pa do bankomata u samom centru kad smo vec u gradu... Pauzu za rucak smo pravili negde u brdu iznad Mojkovca i tu smo ostali sigurno 1.5 sat.

                Na primorju ima svega - tablice svih evropskih zemalja mada su to uglavnom gasteri koji sa decom pricaju nemacki, francuski, engleski... naidje i po neki genuine narandzasti kelt ali retko. Dosta bas ima novoevropljana iz H, PL, SK, RO... jedino Bugare jos nisam video.
                Rusa, Ukrajinaca i Belorusa ima ali daleko manje nego ranija. Recimo da ih je bar upola manje.
                Ipak, o svih strendzera, nase table su daleko najbrojnije. Desava mi se da po 5 km srecem samo srpske tablice u oba smera.
                Inace, sudeci po setalistima, parkinzima, restoranima.. znatno je popunjenije nego prethodnih godina. Svud je guzva I kolone, od puteva do prodavnica.
                Krivi smo mi koji smo ćutali....

                Comment


                • #53
                  Originally posted by bruyoni View Post
                  Dole sam mahom čuo varijante ruskog i srpskog, poslednji dan čuh Nemce i zapitah se šta traže ovde a ne u HR
                  kod nas je (još uvijek) osjetno jeftinije nego u HR, + Njemaca u HR koliko voliš pa vjerovatno da malo pobjegnu od svojih

                  Comment


                  • #54
                    Preko Uba, Valjeva, Kosjerića i Požege do Zlatibora skroz OK. Do Obrenovca malo gužve i posle od Požege puna magistrala. Put rasterećen saobraćaja, na jednom mestu klizište, dva semafora za radove ukupno. U Požegi na mostu policija regulisala pa smo super prošli, bez čekanja.

                    TT
                    Honda Jazz 1.4 i-VTEC ESH

                    Comment


                    • #55
                      Pa je l bolje nego Ibarskom?

                      Comment


                      • #56
                        Nije ako nema gužve, radova i Guče na Ibarskoj.
                        Mada opet bih išao preko Kosjerića, nema stresa nikakvog do Požege.
                        Sad smo se vratili preko Kadinjače i Debelog Brda. Razlog je bio jaretina kod drugara, inače se ne isplati nikako.

                        TT
                        Honda Jazz 1.4 i-VTEC ESH

                        Comment


                        • #57
                          Vratili smo se u Boku posle nekoliko godina. Prethodno smo probali južni dio obale i omašili sa izborom Dobrih voda. Sada smo imali smještaj u Đenovićima, 7km od Herceg Novog i fino se odmorili. Mjesto je veće nego što smo očekivali, mnogo se gradi (kao i širom Boke) i sve više prostora zauzimaju raskošne ruske i domaće vile i apartmanski kompleksi, dakle niđe veze sa TV dnevnicima prema kojima je dole maltene vanredno stanje prema Rusiji. Rusa i ruskog jezika na svakom koraku, a uz goste iz Srbije ima ih i iz Ukrajine, Slovačke, Poljske, Hrvatske, Austrije, Bugarske, Albanije, čuo sam u prolazu čak i turski. U toku su završni radovi na odvojenoj marini sa ograđenm apartmanskim naseljem. Lokalci kažu da je to arapski projekat. Pored uobičajenih kruzera, manjih i malo većih jahti klase Abramovič, novost je bio prolazak vojnog NATO konvoja od pet tih nekih namunjenih brodica, sa sve helikopterom na palubi vodećeg broda koji je sav u nekom stealth stilu.

                          Clipboard01.jpg

                          Mjesto je za porodice sa manjom djecom i penzionere, nema raskalašne omladine niti dnevnih ili noćnih plažnih žurki. Plaže su u uglavnom uređene, malo veći dio je pod ležaljkama i suncobranima, ali ima i dosta slobodnog šljunkovitog prostora. Voda je bila OK, čista i dovoljno topla, naravno nešto svježija ujutru, a domaćini kažu da onih tradicionalnih problema ima eventualno u julu i avgustu, kada je na obali mnogo više ljudi i plaže sakupe već sve i svašta. Uz obalu je desetak restorana sa šarolikom ponudom u smislu cijena i menija, imaju i IDEU za opšte snabdijevanje kome treba, pa može da se bira. Naš je utisak da nije nikakvo dranje sa cijenama. Išli smo par puta do HN, koji izgleda odlično sa nabujalom vegetacijom, pošto ljetna vrelina još nije stigla da spali zelenilo, pa sve cvjeta i miriše.

                          IMG_20190701_113938.jpg

                          HN je dobio i supermarket sa ruskom robom i ruskim momčićem za kasom - ima boršč u tegli, ima šokolad Aljenka i sklatkiši iz Kazahstana (kasnije saznajemo da to što košta 2EUR ukusom liči na običnu šećernu tablu, ali ćerka je insistirala zbog omota ).

                          20190620_145419.jpg IMG_20190630_142301.jpg

                          U odlasku smo prvi put iskoristili tzv bosanku rutu, preko Višegrada, Foče, Goražda i Bileće. Put je od Zaltibora do granice poprilično drndav, ali je bio pust, pa se isplatilo. Pauza je bila u Višegradu za obilan roštiljski ručak za četvoro pored same Ćuprije za petnaestak EUR. Super za turiste, ali loše za lokalni svijet jer ukazuje na razmjere besparice. Gorivo je sa druge strane Drine i dalje jeftinije nego ovdje, ali razlika nije kao što je nekad bila. Otprilike je 135din litar, pa smo se tu natankovali dovoljno da u CG ne svraćamo na pumpe. u Bileći sam malo eksperimentisao, pa skrenuo lijevo od jezera, prema prelazu i putu ka Nikšiću, a ne desno prema Trebinju. Brzo se uđe u CG na potpuno novi, savršeni i potpuno prazan put, koji je urađen prije par godina. Posle par km imali smo saobraćajnu kontrolu, ali je sve prošlo OK, jer smo bili po propisima. U nastavku se spuštamo u Boku kod Risna i dalje uobičajeno. Ova dionica do HN je duža za 15-20km, ali je granični prelaz bio bukvalno prazan.

                          U povratku nam je najmlađi odmah reagovao mučninom na krivine, pošto smo krenuli klasično prema Trebinju, ostali na granici 30min, pa iza Viešgrada na granici još 45min, pa radovi na putu ispred Užica oko 1h i mašala uhvati nas mrak na Ibarskoj prije Čačka. Našli smo se u konvoju u kojem je ispred nas bio teretnjak koji ne da je gazio po gasu, a i svi sa njim. Držao sam tempo neko vrijeme, ali onda noga sama krene da otpušta sa 80km/h kada vidi znak za 50. Nisam taj tip i to je to. Stigli smo kući oko ponoći, što znači da mi je vozački dan trajao malo manje od 15h. Previše je, ali su nas omeli neplanirani prekidi zbog mučnine od polaska sve do posle Tjentišta, stajanje na granici, pauza za ručak od preko sat vremena i krpljenje naših sjajnih puteva.

                          CPU kaže da je vožnja tih 1060km koštala 4,8l/100km. Tradicionalno u CG - produvao mi je auspuh, pa sam to sredio sad u servisu pored LAV auta. Z10 končano ima komplet novu i sjajnu cijev sve do lonca (majstor kaže da lonac može još da gura i da je rđa samo spoljna, iako sam bio siguran da je i on za otpad). Više ne zvučimo kao V8 biturbo u prvoj i drugoj.
                          Last edited by autsajder; 7 July 2019, 19:44.

                          Comment


                          • #58
                            Da, taj deo ka Nikšiću je urađen pre par godina i prilično je dobro bilo kad sam ja nešto cirkulisao tuda. Imajući u vidu kako delju u Grčkoj i Turskoj, nije isključeno da zalomimo u CG. Koliko košta smeštaj, otprilike.
                            - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
                            - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

                            Comment


                            • #59
                              Vozački dan 15h...
                              Jezivo

                              Comment


                              • #60
                                Koliko košta smeštaj, otprilike.
                                Kaže mi supruga, koja je to regulisala, da je imala više ponuda za Boku od 40-50 EUR za apartmane/studija ili kako to već zovu. Preporučuje grupu Apartmani CG na FB, ona je tu nama našla veliku i veoma urednu garsonjeru za pola te cijene, ali to je bila predsezona. Rekli su nam vlasnici da je od 1. jula druga cijena, ali ne znam koliko.

                                Ji 4Tze, jeste previše, ali smo prvi put imali baš veliki gubitak zbog radova na putu i nekoliko neplaniranih zaustavljanja zbog mlađeg klinca, plus čekanje na 2 granice. U odlasku je uz redovne pauze bilo za nas standardnih 12h kad se ide u CG. Ja bih tu mogao da skinem par sati sigurno kada bih putovao sam. (:
                                Last edited by autsajder; 15 July 2019, 21:30.

                                Comment

                                Working...
                                X