Nesto sam razmisljao o Puntu II, ali bih voleo da cujem neka vasa iskustva,predloge,itd.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koji auto do 5000 eura?
Collapse
X
-
Nakon tri godine voznje VW Polo-a, sa lakocom bih izvadio iz dzepa nesto vise para i kupio njega.
Znam sta se dogadja na 2 Punta2 koje voze ljudi koje poznajem. Na dizelu je crkla pumpa (kao ozbiljan kvar) i gomila drugih gluposti, ali je taj auto vozen veoma brzo. Benzinac je isto priredio par problema, ali je na njemu ugradjen plin - pa ne znam sta je do plina, a sta do auta.- Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
- Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!
-
Hm, gledao sam dosta auta i veoma sam blizu kupovini Punta II, 2000., 42000km (prava kilometraza,auto je bio dal opstinski ili tako nesto, ima knjizice sa svim predjenim relacijama). ELX oprema, klima i ostalo,1.2, unutra kao nov, spolja ima par sitnih mana,ali skoro zanemarljivo. 4900 ojra.
Comment
-
Originally posted by Air JordanHm, gledao sam dosta auta i veoma sam blizu kupovini Punta II, 2000., 42000km (prava kilometraza,auto je bio dal opstinski ili tako nesto, ima knjizice sa svim predjenim relacijama). ELX oprema, klima i ostalo,1.2, unutra kao nov, spolja ima par sitnih mana,ali skoro zanemarljivo. 4900 ojra.
Comment
-
Originally posted by Air JordanGledao sam danas drugi Punto:
http://www.kupiauto.com/auto/oglasi/...98ccac9c7849af
spustio je na 5400. Autu stvarno nisam mogao da nadjem manu, ni spolja ni iznutra. Jedino sto sofersajbna nije original Fiatova. E sad, da li je i koliko na njemu radjeno...vecito pitanje).
Comment
-
Originally posted by kiraKoji je to Punto 3? jos iz 2004.
@Jordan
Aj bacni neku slikucu, vidim da ti se tresu ruke. To je bas povoljno ako je presao tako simbolicnu kilometrazu, pogotovo za nov auto.sigpic
Comment
-
Punto 3 - onaj restilizovani model, sa vecim farovima.
Evo ovakav:
Posebno mi se svidja belo-plava unutrasnjost, kao kod ovog:
U ponedeljak treba da se zavrsi sve oko carinjenja itd.,pa cu ga tad slikati.Last edited by Air Jordan; 25 May 2006, 11:54.
Comment
-
Kao prvo, neka je sa srecom i da te lepo i dugo sluzi.
Pretpostavljam da si ga kupio preko nekog "placa", verovatno u samom Sabcu (koji je danas jedan od vecih centara prodaje polovnih vozila kod nas) Zanima me, posto sam pre par dana prodao svoju Feliciju i sad sam u fazi kupovine automobila, a bas sam zainteresovan za neki Punto 2003 - 2004 godiste do 6.000 evra, kakva je ponuda u Sabcu, posto predpostavljam da si dosta toga video ovih nedelja traganja za najboljom prilikom. Mozda bi mogao da ostavis neki telefon ili e_mail od firme preko koje si dosao do svog Punta da bi ih kontaktirao radi informacije sta imaju u ponudi.
Molba za ostale: sta znate o dizelu u Puntu, JTD?Last edited by trendel; 25 May 2006, 19:21.
Comment
-
Uh, kupovina auta. Prava glavobolja. Svega sam se nagledao. Neki zakljucak bi bio da se najbolje moze proci kod najvecih placeva, koji su postali preveliki da bi nesto (preterano) mutili, ili kod onih najmanjih preprodavaca, uz dosta strpljenja da naleti nesto kvalitetno.
Mozda ne bi bilo lose da pogledas ponudu na www.autoitalija.com .Ogromni su i video sam kad im stizu kola na sleperu, sa minimalnim do podnosljivim ostecenjima.
Pazi se kola koja na sebi nemaju tragove starosti. Obavezno nosi magnet sa sobom, da proveris da li je auto gitovan. Gledao sam jedan Punto koji je vise nego savrsen spolja, a magnet je pokazao da ima pola tone gita na sebi. Gledanje na kanalu je isto obavezno, vidi se koliko je i da li je kilometraza sminkana i da li je auto lupan.
Obrati paznju i na godista na staklima,itd,itd.
Comment
-
Evo ti malo i o JTD-u:
The 1.3-litre JTD uses an all-new lightweight 16-valve diesel powerplant, developed in conjunction with General Motors. As well as the Punto, the unit will power the Gingo and Idea from Fiat, plus the Vauxhall Corsa and Meriva. It is also currently under consideration for the forthcoming Tigra.
We aren't allowed to bring you driving impressions of the Punto until it is officially launched - the cars we drove are test mules, hence the disguise - but we can tell you that this new engine is one of the most refined and responsive small diesels on the market. Called 'Multijet', it uses an extremely high-pressure common-rail system, with the engine's compression ratio compensating for its relatively low capacity of only 1,251cc.
We drove the 70bhp version, which is designed more for economy than performance, returning 63mpg and running incredibly smoothly at speed. By producing a healthy 182Nm of torque at only 1,750rpm, it offers impressive low-range urge and pulls much harder than its official figures would suggest.
Although we have yet to put the car up against the clock, estimated performance suggests 0-62mph will take 14.5 seconds, with a top speed of 100mph. For those wanting more grunt, a 90bhp version of the engine goes on sale later in the year.
I jos jedan test:
Last edited by Air Jordan; 27 May 2006, 18:54.
Comment
Comment