Announcement

Collapse
No announcement yet.

Superautomobili!? Hmmm....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Superautomobili!? Hmmm....

    Ovo pitanje mi se mota vec duzi period po glavi - pa bi hteo da vidim kakve su reakcije. Nemam nikakvu nameru da blatim neke proizvodjace ili uzdizem druge, jedostavno bi voleo da se polemika sama zahukta - a da se odgovor nadje negde izmedju suprotstavljenih strana.

    Pitanje: Da li su danashi super automobili zaista vredni para za koje se prodaju , ili je to samo prodavanje magle za ljude sa malim p..... ili velikim racunom u banci!?

    Da dodam jos i to - da vecina njih nema gde da testira svoje super automobile, osim auto puta i par izlazaka u grad. Verujem da retko imaju vremena da ih oteraju na stazu, a i kad to urade verovatno ih voze ko sise, jerbo auto ih mnogo izaso....Ako i nalete na nekog sprzenog automobila tipa Evo 9 u gradu, dasa ce ih izbrukati posteno itd. Znaci koja je onda poenta kupovine takozvanog "superautomobila" kada ona zaista nema "nista" tako super u sebi!?!?!?!

    Par poredjenja da sve to ilustruje:


    Ferrari Enzo: 750 000$
    Performance Acceleration 0-62 mph s: 3.65 Top Speed mph (km/h): 225 (362) Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a. (23)

    Porsche Carrera GT: 500 000$; Performance Acceleration 0-62 mph s: 3.9 Top Speed mph (km/h): 205 (330) Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km):


    Ultima GTR 720: 150 000$ (33% price of GT)
    Performance Acceleration 0-60 mph s:
    2.6
    Top Speed mph (km/h):
    200 (322)
    Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

    Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360 recimo 500 000$ (kuca sa bazenom i gliser ukljuceni u cenu)
    Performance Acceleration 0-60 mph s:
    4.1
    Top Speed mph (km/h):
    160 (257)
    Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.
    sigpic
    http://www.top-drive.tv

  • #2
    Replika No.1

    This is enough to propel the FQ400 from 0-60 mph in an incredible 3.5 seconds and on to a top speed in excess of 175 mph. It is a performance that even some of the world's most exotic supercars struggle to match. The £330,000 Porsche Carrera GT, for example, requires 3.9 seconds to sprint from 0-62 mph, while the ultra-exclusive Pagani Zonda needs 3.7 seconds. The BMW M3 – hitherto the benchmark ‘everyday supercar' – takes 5.3 seconds to achieve the same feat.

    cena 85 000$

    I nemoj neko da mi kaze - pa ovi su brzi po krivinama. Znamo svi dobro kako se testiraju kola svugde....Sto je najgore - neverujem da su nesto brzi u krivinama specijalno!!!



    Ovo je za mene SuperAutomobil
    Last edited by Tommy_Gun; 4 August 2006, 18:01.
    sigpic
    http://www.top-drive.tv

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tommy_Gun
      Ako i nalete na nekog sprzenog automobila tipa Evo 9 u gradu
      Sto sprzenog Mitsubishija?

      Pa gledaj svakako ces biti veca faca ako se vozis u ferariju ili porsche-u za kog svaka susa zna , nego u nekom kosookom japancu!
      Ti ljudi koji imaju toliko para za Enzo i sl obicno ni ne znaju da voze ta kola kako treba!Jako me iznervira i to sto i kada odu na stazu voze ih kao babe ili se slupaju negde!
      Dok suprotna raja koja isto ima para ali zna sta ce sa njima i vozi takva kola radi uzitka i zabave same voznje voze japance i sl!

      Volim kada vidim japance (bestmotoring) kada uhvate da vozaju ta superkola kako treba jer ih niko na svetu ne vozi kao oni!

      I u principu malo su precenjena ta kola ali su i unikatna i retka kola!
      Svaka roba ima svog kupca!

      p.s
      Vidim da jos neko ceni i zna sta je evolution!
      FQ400 je druga prica skroz!Ima perfomanse( i veliku turbo rupu!)dakako da je brz u krivinama(pogledaj samo gde i hvata murcielaga!)ali koliko je to upotrebljivo za svaki dan!Mislim i to sportsko kvacilo i ta turbo rupa!Ne mogu nonstop da ga cepam a i ne kupuju svi ljudi auto za stazu!
      Po meni mnogo lakse se vozi Bilo koji Ferari nego taj FQ400!
      Last edited by Markoj; 4 August 2006, 18:09.
      "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

      Comment


      • #4
        Yamaha R1 0-100kmh (62mph) 2.8s top speed 274kmh (170.1mph)
        Cena oko 12 420€ sa PDV-om

        E morao sam!

        Uglavnom sam u onom tredu o M6+srbi na autoputu rekao sta mislim za koga prave te "superautomobile". I ona u takvim rukama sluze samo kao statusni simbol. Ali takodje, da ne gresim dusu, mislim da su odredjene masine pravili, a i dalje prave istinski zaljubljenici tipa: Bugati EB110, Mclaren F1, Koenigsegg, Ferrari F40 i Veyron, svi su oni napravljeni da bi se pokazalo sta se moze napraviti, e a kad pocnes da ugradjuses raznorazne luksuzne spravice i pocnes da oblikujes prednji branik da lici na F1 bolid onda se u sustini samo trudis da ga uvalis snobovima koji na to gledaju kao investiciju. E sad ovi sto slupavaju Enzo-e najverovatnije nemaju vestinu da ih voze kako treba ali bar pokusavaju da ih voze na ivici, ovo kazem jer sam nedavno na Discovery-u ili Explorer-u gledao neki skup ferrari ljubitelja gde su Enzo-e vozile neke dede i babe koji su ih uzeli da upotpune kolekciju... sta reci
        Last edited by bruyoni; 4 August 2006, 18:47.

        He who loses control, loses.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Markoj
          Sto sprzenog Mitsubishija?
          Volim kada vidim japance (bestmotoring) kada uhvate da vozaju ta superkola kako treba jer ih niko na svetu ne vozi kao oni!
          Jesi li siguran u to? VIP ce ti posvedociti kako su polupali Imprezu na Touge. Verujem da su sahranili dosta automobila a da mi ne znamo. Svaka njima cast ali u glavnim moto sportovima i u najjacem (rally) dominiraju ne-japanci.
          5:53.365

          Comment


          • #6
            Ono što možeš da pročitaš na gomili foruma je da su Fq360, a posebno FQ400 prilično nezgodni automobili. Pored onoga što kaže Marko (a videli smo i na TopGearu kako vuče taj automobil kad nije na bustu), je veoma nezgodna servisna periodika. FQ400 ide na servis svakih 8000km gde se menjaju raznorazna ulja i taj servis uopšte nije jeftin.

            Superautomobili - da se vratim na temu...

            Kao i sve ostalo i kod automobila kriva cene ne prati krivu upotrebne vrednosti. Za veoma ekskluzivne automobile plaća se cenovna premija i ona pored stvarno velike mudrosti, kvaliteta i specifičnosti uloženih u te automobile pokazuje da vlasnik ima kintu i (ponekad) ukusa.

            Ako hoćeš, možeš sa Ariel Atomom da izuješ veći deo superautomobila, a sa Westfieldom XTR2 skoro sve što ide na 4 točka. Pa opet to nije to. Mislim da za kupovinu superautomobila mora da postoji pre svega stanje svesti, a tek onda lova. Ako se pitaš da li superautomobil vredi love, znači da nisi kupac

            Za finiširam, mislim da pravi superautomobil mora da bude Meklaren F1. Možda neki "Konigzeg" ili Noble. Bar bi to bili moji izbori da sam u kinti. Švabe i Italijani su konfekcija i rekao bih da ekipa koja vozi te automobile mentalno na nivou srednje klase koja vozi Passata/Mondea/Vektru dizela.
            - Šta je bilo? Jel ste mu zapisali broj?
            - Ma kakav broj, kad sam izvuko živu glavu!

            Comment


            • #7
              Konkretan problem cijene kod Ferrarija Enzo se ne moze podvesti pod rubriku performanse. Proizvodnja je limitirana na 400 automobila, a u konkurenciju da ga kupe ulaze samo oni koji imaju kolekciju automobila Ferrari. Vlasnicima se garantuje da proizvodnja nece preci datu cifru jer samo pod tim uslovima je njihova, kao sto rece Tommy, investicija osigurana. Vecina njih na taj nacin automobil i vozi. Znaci 80 posto cijene Enzo Ferrarija nije u performansama nego u, kao sto je vec receno, prestizu. Slicno je donekle i sa ostalim prestiznim automobilima. Malom serijom se obezbjedjuje ekskluzivnost kupcima.

              Drugo, mrsko mi je sada da trazim, ali bilo bi lijepo staviti ovdje performanse navedenih automobil do 100, do 200 km/sat i na 1/4 milje. Mislim da ima na par sajtova, a fino bi bilo i staviti vremena na Nordschleife.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Josh jedna misao....

                Skoro svi koji su krenuli sa idejom da prave super-automobil su napravili nesto sto i nije mnogo prakticno, nikako jeftino i na kraju ne previshe brzo!

                Super automobili su po meni pravljeni sasvim slucajno - u beskrajnom broju pokushaja, uspeha i promashaja. Mitsu Evo, rally auto upakovan u sedan shasiju, Toyota Supra sportska mashina iz Japana verovatno zamisljena kao velika Celica, da ne pominjemo Nissan SkyLine...Evropljani sa BMW m30, Audi RS2 RS4, Merc 190 Evo II, Lotus Elise, Noble m400

                Na mene je u skorije vreme jedna stvar ostavila dosta snazan utisak - re-kreiranje legendi automoto sporta sa kolima kao sto su GT40, Shelby Daytona, Cobra. Sa cenama od oko 100 000$ pruzaju iskonsko osecanje voznje automobila sa svim skorijim i modernim stvarima (klima itd..). Upravo automobila koji su u gomili pokushaja i promashaja isplivali kao najbolji od najboljih...A ne kao danas - e aj da napravimo auto koji ide 400kmh......

                Uh - moja greshka - zaboravio sam jednan od najboljih SuperUbica SuperAutomobila - nova Corvetta Zo6!!!!
                Last edited by Tommy_Gun; 4 August 2006, 19:06.
                sigpic
                http://www.top-drive.tv

                Comment


                • #9
                  Interesting

                  Naravno ludi Arapi - SLK sa SLR motorom protiv Super 750 000$ Enzo-a

                  sigpic
                  http://www.top-drive.tv

                  Comment


                  • #10
                    Ovo je po meni resavanje diferencijalnih jednacina sa puno nepoznatih. Srbin2006 bi voleo automobil koji malo trosi, malo kosta, ne kvari se i traje dvajes godina, moze da lupa shamare 10x skupljim masinama, da ima izgled ...... Bogatas nema taj problem, jednacina se svodi na jedni nepoznatu a to je koliko ce da ceka da mu stigne novi Ferrari. Elem, ako stavimo u nas superkompjuter ove gore podatke dobicemo odgovor - honda civic Ili treba da revidiramo software?
                    5:53.365

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Lukija
                      Jesi li siguran u to? VIP ce ti posvedociti kako su polupali Imprezu na Touge. Verujem da su sahranili dosta automobila a da mi ne znamo. Svaka njima cast ali u glavnim moto sportovima i u najjacem (rally) dominiraju ne-japanci.
                      Pa ako vozis tako i tamo gde oni voze moras polupati nesto da ga ...!(barem jednom)
                      A sto se tice relija seti se samo koliko je puta i koliko dugo dominirao evo 5 pa 6!Kao i impreza!U wrc reliju sada nisu nesto bajni ali su medju prvih 3 dok grupa N samo japanci!
                      U moto sportu je vec opste poznata stvar da nema niko drugi sta da trazi osim japanaca!No... drugi put!
                      E da i ovi ludi arapi(puni kesa) obozavaju koliko sam ja video da uzmu nesto nabrijano i onda ismevaju ova super kola!Cesto puta sam video lepih i brzih supri kao i skyline-ova!
                      "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                      Comment


                      • #12
                        Ne znam koliko je Fifth Gear validan, pogotovo Niki za volanom, ali Noble 400M je izuo FQ400 za najmanje 2 sekunde na njihovoj stazi.

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Markoj
                          U moto sportu je vec opste poznata stvar da nema niko drugi sta da trazi osim japanaca!No... drugi put!
                          Kako god okrenes, samo je jedan odgovor - Italija. Najuspesniji proizvodjac - Lancia ( http://gamma.nic.fi/~globe/rally/par...t/carwin12.htm ). Sto se tice F1, mislim da je sve jasno. A kada sam mislio na Japance, mislio sam na vozace. U reliju, Loeb preti da pounistava sve zivo, u F1 je opet sve jasno.
                          5:53.365

                          Comment


                          • #14
                            Da da vozaci to je ok!Japanci i nisu neki bar u reliju i f1!
                            Ja sam mislio na MotoGP(tu japanci vode glavnu rec vec dugi niz god ne kao vozaci vec proizvodjaci!) no nema veze!
                            @Vip
                            Ma mene ne nervira bas jako ta riba Niki ali bolje bi bilo da je Tiff vozio!U tom videu taj FQ400 ne izgleda nista spec dok u TopGear-u kada se nateze sa Murcielagom i vreme na kraju ipak nije bezveze!2 sec je meni puno jako za taj auto!
                            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Markoj
                              Ma mene ne nervira bas jako ta riba Niki ali bolje bi bilo da je Tiff vozio
                              Nisam zenomrzac ali se ovde konacno slazemo . Tiff je ipak stara kajla a ko se seca stare TOCA 1, setice se i njegovog glasa koji je pozajmio.
                              5:53.365

                              Comment

                              Working...
                              X